Lee Yana :): Kenangan :')

Saturday 22 December 2012

Kenangan :')

Assalamualaikum :')

Tengah pagi nih rasa tangan ni rajin nak menaip pulak dah :3 Walaupun kepala tengah fening sangat sangat then tambah dengan penat teramat dari siang.And now,see gambar atas tu?Yaa,sekarang air mata aku sedang mengalir *lap air mata* Baru lepas break :/ Hati sape je tak sedih.Kalau rasa sayang tu masih ada lagi.Kan?Bukan senang sayang tu hilang.Seriously,rindu dan kenangan yang banyak datang.Hmmmm :'( Tarikh 19/12/12 dia lepaskan aku.Yaa,aku redha :) *lap air mata* Mungkin bukan jodoh aku.Nasib ada kawan yang bagi semangat and nasihat :/ Itu gunanya kawan :') Why aku still tunggu text dia and call dia!Why!Grrrr.Then,esok nya dia text aku.Excited gila time nak bukak.Bila bukak je text dia hancur hati aku and air mata terus mengalir.Allah je tahu betapa hancurnya hati aku :'( Banyak kali aku baca text dia dan terus termenung :/ Dia nak sangat aku lupakan dia :'( K aku cuba. Walaupun susah bagi aku.Hati aku masih terfikr why dia berubah.

No comments:

Post a Comment