Lee Yana :): Malu seyyy

Monday 24 December 2012

Malu seyyy

ASSALAMUALAIKUM 

hari ini cuaca agak mendung lagi indah bile dapat tido :3 Kan ? Dan hari jugak aku pegi ambik lesen.Dengan rasa berdebar lagi semalam :3 HAHA.Huh --" Semalam tido lambat , pagi tadi bangun tepat 7.30 pagi nk kena pegi ambik lesen.PEHH , kelam kabut aku dibuatnya pagi tadi.Dan ibu pun mula membebel sebab tido lambat  :/ Haishhhh , tak cukup tido dibuatnyaa ! Kenape perlu ambik lesen pepagi sangat , Hmmm :/ bile sampai je dekat sana aku tengok ramai gilo wow :D Omaigatttt , kemain ramai lagi laki :O Aku dah le pemalu gilo :3 Haishhh , aku buat tak nampak je orang dekat sana tu :/ Malu punya pasal , HAHA.Tunggu punya tunggu orang yang keje dekat situ datang.Hmmm , kemain lamo lagi :/ Akhirnya , sampai jugak keling tu.HAHA :D Then , dah naik atas bagi IC dan duduk tunggu nama di panggil.Belum panggil nama hati aku berdebar :3 HAHA.Tiba tiba ada sorang budak laki ni datang menuju kat sebelah cousin aku.Bila tengok muka nyaa.Shomel seyy plus hensem lagi :D Aku pun mula tunduk sebab malu , HAHA ^^Then,nama cousin aku di panggil.Shomel plus hensem  ni  pun berborak dengan aku sekejap :3 *Malu seyhh*HAHA.Bile time nak ambik gambar depan orang ramai malu gilo seyy -.- Langsung aku tak senyum malu punya pasal kan :/ .Cousin aku kata "buat tak nampak je orang ramai depan kite ni".Bile nak masuk kat tempat komputer tu tak boleh bawak beg pulak.Dah tak tahu nak letak beg kat mana -.-" Shomel plus hensem jagekan beg aku :') Dengan rasa malu , aku pun kata okayyy :) Lepas dah jawab tu sume aku nak pegi kat tempat duduk balik.Lahh , dah ade orang duduk tempat aku.Shomel plus hensem tadi letak beg aku kat paha dia.HAHA.Aku tengok dah macam apo.HAHA :D Aku suruh cousin aku mintak kan. Ewwwww,muka sweet je bile senyum.Melting gilo time tu rasa nya.HAHA :3 *minat saje* Lepas je selesai aku kat situ.Aku pun turun dan tunggu pak cik ambik.Bile dalam kete baru ingat.Kenape lah aku tak tanya nama dia,stay mana.Haishhhhh , kenape ! Hmmmm.Takpela cuma sekadar minat je kot :/ Dan aku pun tak sempat cakap mekasih kat dia sebab jage kan beg aku , HAHA.kelam kabut gilo kat sana plus nervous.Hope dapat jumpa dia lagi , HAHA :D

No comments:

Post a Comment